Turma.
31 Mar 2008 scris de BalcescuTaguri: sincer
Sa moara mama, tu sti cum mor de voi ma cand o luati pe aratura, ma zgarii pe ochi cand vad cati oameni pun botu’ in pula mea la toate cacaturile de la televizor. Ba oamenilor, nu mai fiti ba Turma, sariti toti dupa o majoritate sa mor. Nu pot sa ma abtin, cu riscul de a-i ataca pe unii si de a fi inteles de altii. Cacatul vine cam asa, moartea in cea mai dureroasa forma:
Priviti atenti, ca sunteti orbiti de ura asta asupra politiei si salvari si pula mea, politistul zice clar: “Am dat telefon la salvare, nu te mai certa cu mine!” – “Nu ma cert dar vreau sa o ajut, ca moare!” Politistul zice: “Pai eu sunt salvare? Eu sunt politia, am chemat salvarea…” Si apoi fute reporterul un cacat de interviu cu aia si o intreaba ce pula mea ar fi intrebat oricine. Nimic interesant, nimic care sa atraga atentia. Toti va intoarceti cu ochii la politie si la salvare. Ca va bagati pula in politie ca nu a facut nimic. Ce sloboz sa faca ba in pula mea? Nu mai este pe vremea cand o urcai pe bancheta din spate si o duceai la spital, nu mai este legal sa faci asta, plus cazul era complicat puteai sa o omori facand asta, sau puteai sa ramai blocat in trafic si sa-ti moara in brate. Nu exitau sanse ca un politist sau orice om de acolo sa dea primul ajutor, avea capul spart, coaste rupte poate, chesti complicate, ce sloboz sa faca ala, nu era in pula mea ceva usor. Era nevoie de salvare, de medici, de echipament! Salvarea nu a intarziat din cauza ca sunt prosti sau nepasatori sau pula mea, ci pentru ca traim in Romania cois unde e traficul pulii ba si nu merge treaba cum ar trebui. 20 de minute? uneori se ajunge si la mai mult se ajunge la “prea tarziu”. Nu va mai bagati pula aiurea daca nu intelegeti. Turma.
Alta faza cu Tariceanu, care ma doare la pula ce face sau cine e, sloboz, dar reporterul zice: “Prin zona a trecut si coloana oficiala a premierului Tariceanu, asa s-ar putea explica lipsa de reactie a politistilor!” si voi interpretati cum ca din cauza lu’ ala nu au facut aia nimic, suteti penali in pula mea, in primul rand nu zice precis cand sloboz a trecut coloana oficiala si daca aia au fost indiferenti din cauza asta sau nu, se presupune, se presupune strategic sa va sari voua tandara. In special pe cine vor ei. Turma. Dar nu, te uiti in jur si vezi unde arunca toti cu pietre si dai si tu ca prostu’ ca simti ca este corect. Nu?
O chesti pe care o omit toti, o vina pe care o treceti cu vederea si cea mai importanta, pentru care nu aruncati servetele si dati masuri taranilor, este vina lu’ aia, a soferitei in pula mea, doamna Anamaria Straus despre care puteti cauta si voi pe gugal una alta, si veti vedea cat de bazata e pizda si cat de linistita sta acasa privind oameni de cacat care dau in autritati in samit si sloboaze d’astea in loc sa vada adevarul. Aia e singura vina demna de judecata si puli in gat. Turma.
Nu tre sa-ti fuga ochii unde nu trebuie bai pula, presa si televizorul au efectul asta asupra oamenilor, asupra celor ce vorbesc despre trebuir de genu’ si cu nervi lor fut si perceptia altora. Si ochii fug. Diversiuni d’astea ieftine se nasc zilnic, oameni mor zilnic, se ridica degete care arata unde sa dai cu pietre zilnic, si romanii sar frate, sar la tiganie, la scandal si nu realizeaza adevarul aflat sub mici propoziti si sub mici detalii. Treziti-va in pula mea. E Romania cois, e tara ta, chiar nu ai aflat pana acum cum se joaca vietile la loterie. Nu e prima victima. Si nici ultima.
Imi pare rau pentru fata aia, imi pare rau ca stiu ca o plang multi, imi pare rau ca ar fi putut sa fie oricare dintre noi, imi pare rau ca era tanara in pula mea si de abia incepuse sa gusta viata. Imi pare rau ca a murit, ganditi-va ca cineva o iubea, ca ea poate avea planuri mari cu vre-un baiat sua ceva de genu, ganditi-va la parinti, la lacrimi lor. La felul in care un sistem, priveste moartea cuiva ca motiv de diversiune, ca motiv de bagat pula in cineva gen politie, salvare, actiuni politice, pula mea, ganditiva ca mai bine va duceti si ii aprindeti o lumanare la mormant. Decat sa aruncati penibil servetele si sa semnati petitii si cacaturi d’astea. Turma. Si oameni plang zilnic, si oamenii mor zilnic si noi suntem romani…
Cu fiecare om ce moare din cauza sistemului. Mai moare o parte din sufletul tari noastre sarace, un petic in genunchiul Europei, o bucata de pamant in care-i ingropam pe cei dragi.
Turma.
[Si daca nu-ti place sangele meu rau. Intoarce spatele si pleaca. Nu-mi pasa daca nu iti pasa cois!]
31 Mar 2008 at 13:58
Tot ce pot face politistii acum este sa ia decizia corecta in privinta vinovatului….sa speram ca o sa o mai vedem pe Anamaria asta doar in celula…Bafta!
31 Mar 2008 at 16:21
Frate ai mare dreptate, insa trebuie sa fac o mica precizare: politia putea sa mai faca ceva, daca trecea coloana prin zona putea sa anunte salvarea si sa se alature coloanei pana la destinatie, ca sa ajunga in mai putin de 20 de minute, cat am inteles ca a ajuns. Oricum e dubioasa faza. Pacat de saraca fata. RIP.
31 Mar 2008 at 16:59
deci fix asta am incercat si eu sa explic la prieteni de’ai mei care au trimis mass-ul ala idiot … frate politistii nu au pregatire de medici sau ceva, si aia nu era bolnava de ceva ca sa ii ofere vreun tratament, ci a fost lovita de masina, leziuni interne si chestii de genu … mai rau ii faceai daca o miscai
bine ai zis ca se pare ca efectu de turma dicteaza totu in Romania asta 😐
31 Mar 2008 at 18:17
da coaie uite de asta nu ma uit io la tv de 2 ani .numai cacaturi in pula mea.niste muisti.manipulare in masa
31 Mar 2008 at 22:15
Aseara am vazut la Mircea Badea ca au fost 9 minute nu 20. Acu sloboz ce ti-e si cu “martorii” astia. Nu cred ca stateau vreo 2-3 popandaci pe acolo sa se uite la aia cum respira si cu celalalt ochi sa se uite la ceas. Trecerile alea de pe kiseleff sunt futute. Toti merg la blana si pula semafoare, e doar galbenu ala intermitent.
31 Mar 2008 at 22:21
Cois… e pacat ca pe teve ajung doar stirile care trebuie sa prinda.
salvarea a ajuns in 9 minute. 9 minute e un timp bun pt o salvare. si nu a trecut nicio coloana in acel moment pe acolo, si nu a avut nicio treaba nici culoarul oficial. politistii nu au nicio vina in schimb soferita este de o ipocrizie si o nesimtire cum rar intalnesti.
“
Reporter: Ati omorat un om!
Soferita: Nu stiu daca l’am omorat…
Reporter: Cat aveati la ora?
Soferita: Cat poti sa ai aici? 60-70 la ora…”
eu nu as prea putea avea 60-70 pe acolo…m’ar fi luat baietii aia… si plus de asta sunt treceri de pietoni care se vad, se stiu. aia nu era in stare de soc, parea mai mult enervata ca e retinuta din treaba.
Dumnezeu s’o odihneasca pe fata aceea care a murit.
01 Apr 2008 at 00:33
Uite cu un om ca asta as sta oricand la o bere
Imi place cum gandesti coae, ai totala dreptate.
01 Apr 2008 at 00:33
Frate…alta-i ideea in pm. Ca om al legii – daca nici muista aia in mortii ei care a dat peste tipa aia nu statea cu ea mai era si tare`n clanta “cu cat pot sa merg pe aici? 60-70” murir-ai infipta – trebuia macar sa stea cu ea sa pm…esti om al legii coaie. Aia a murit singura acolo nici pula nu statea langa ea. e frumos asa? normal in pula mea ca te enervezi cand o vezi pe muista aia ce comentariu a dat, si pe sclavii aia care erau preocupari sa dirijeze circulatia ca venea coloana lu tariceanu, de parca dee coloana are jegu ala nevoie. pm, atat am avut de zis. oricum, cel mai rau m`a enervat cumentariu muistei. gaborii, pm, isi faceau treaba, io vorbeam doar de umanitate.
pace.
01 Apr 2008 at 10:04
Sa-mi bag pula-n mortii lor de reporteri care nu stiu sa vanda decat MOARTE…
01 Apr 2008 at 11:40
BA. Mai da-va-n pula mea de carnati imbecili. La mizeria aia de scoala de soferi te invata ce sa faci in caz de accident – inclusiv daca e ranita la cap la cur sau la cine stie ce ficatsi. Ideea principala e ca aia a murit. Ma doare-n pula cand a venit salvarea si cand a trecut cacatul ala de coloana oficiala. PUTEA SA O IA IN MASINA ORICINE sa o duca la spital. Ar fi ajuns in 5 minute la spital cu o escorta de politie.
Cu alte cuvinte da-ti-mi voie (daca nu, mi-o iau singur) sa ma pis pe toti filosofii si aburitsii despre genuinchii europei. Vorbe eftine pe marginea cacatului. Orice distrus trebuia sa FACA ceva nu sa muiasca in sus si in jos. Reporteru, caru de televiziune, proprietarul blogului, si alti muisti care contempla in analul pulii cacatul din jur se obosesc doar sa contemple… Faci – esti erou. Vorbesti – esti telespectator eftin.
Am zis asta ca eu am facut cand a trebuit n-am contemplat ca basina inerta…
Imi pare rau de mor cand cineva moare. pula mea…
01 Apr 2008 at 12:51
in primul rand , ai tot respectul meu ca te opui turmei. de fapt turma e prea frumos spus , trebuie sa existe un cuvant mai josnic sa defineasca diareea asta umana ce face verva si acuza precum i se spune.
Pentru sanatatea dumneavoastra evitati in pula mea sa va mai uitati la televizor, izvor pururea plin de cacat si manipulare.
Amintiti-va de Pruteanu , toti il futeau in gat ca era rigurosu pulii cu limba romana , acuma ca nu mai este parca e din ce in ce mai destept… De ce sloboz schimbarea asta de atitudine?
Despre fata ucisa… Ce pot sa spun in plus privitor la situatia asta? Mi se pare inacceptabila sa treci peste un om sa il faci carne tocata si sa zici : Nu stim daca a murit… Bravo tanti. Sper sa patesti acelasi lucru care l-a patit familia victimei.
01 Apr 2008 at 16:07
oarecum……in mod normal orice politist ar trebui sa stie sa dea primul ajutor….nu conteaza cat e de grav,macar faceau ceva,nu o lasau sa zaca acolo,cred ca nici macar nu s-au sinchisit sa se uite la ea….iar proasta aia merita un pumn in freza direct si racoare permanenta…
bafta
01 Apr 2008 at 16:37
Man.. citeva lucruri vreau sa spun:
1. pana sa citesc parerea ta kiar nu suportam blogerii, dar am ajuns sa rezone cu tine kiar daca am citit fugitiv
2. ma deranjeaza enorm cand vad prostie si cu prostia suntem manipulati si ne baga in cap fraze preconcepute si vinovatu trebe neaparat sa fie neaparat institutie ca sa poti so iei la pula si cu alte ocazii ….
3. ma deranjaza ca media nu vede padurea de copaci
4. urasc indiferenta unora si faptul ca liberul albitru e doar un cuvint
5. rezonez mai mult de intelegere cu tine cind spui “turma”
in rest am ramas cu o parere buna si daca mai am timp o sa mai trec pe aici.. scuze de geseli sunt agramat din ‘miserupism si kiar numi pasa daca postezi sau nu (dar daca o faci pune tot nu scoate din context)
sanatate si ferestete de masini cu bagaboaste in ele…
01 Apr 2008 at 22:22
coaie, tu-ti dai seama ca prin ce-ai scris tu aici… si prin faptul ca au aparut multi care sa fie de acord cu tine, ai creat o noua turma.. mai mica si mai speciala asa, dar tot turma e :o)
01 Apr 2008 at 22:43
in continuare sunt muisti care cred ca politistul ii putea lua creierul de pe asfalt si ficatii rupti cu mana sa ii puna la loc… in primul rand la scoala aia de soferi te invata ca daca sunt leziuni interne sau coloana vertebrala rupta sa stai in pula mea in bnaca ta ca poate aia traieste si pui tu mana si o futi de tot..cretinii dracu..ce credeati ca si-a rupt o mana si ii puneau o atela? voi ganditi cu curul sa mor eu. si cu muritul singur. politistul ala inainte de toate mananca o paine..si painea lui vine din faptul ca un bou mai mare i-a zis sa stea sa dirijeze circulatia..iar daca politistul se ducea sa o vegheze pe studenta respectiva iar delegatia lu’ tariceanu se infunda pe kisellef datorita faptului ca ala nu si-a indeplinit obligatia de servici, nu il facea sa se simta erou ca a stat la capataiul unei studente. fiindca nu ajuta pe nimeni chestia asta. fara lipsa de umanitate dar asta e adevaru…
02 Apr 2008 at 00:21
imi plac astia filozofi de vor sa-mi futa cate un coment sa ma inchida astea :))
cois ai fost previzibil. treaba sta cam asa, nu se poate numi turma ce-i aici, deoarece nu se face nimic colectiv, doar se da cu parerea, sunt niste oameni ce privesc din acelasi unghi si care isi spun cacatu’. mai apar si aia care nu-s de acord, in care se baga pula sau se analizeaza parerea.
una este exprimarea si protestul individual si alta e turma. a? cum am zis-o pe asta sa-ti bagi pula. ma asteptam sa zica cineva si treaba asta cu turma de opinie. pula mea, sper ca sa inteles.
multumesc pentru comentarii. inca astept sa vad ce se intampla cu tarfa aia de soferita. baftalos
02 Apr 2008 at 00:27
a, si am uitat ceva CRISTI, scrisesem un mare comentariu in care explicasem si pula mea, parerea mea privitor la comentul tau, dar sa futut netu’ inainte sa dau ok si sa sters comentariul.
mi-a fost lene sa rescriu, dar vad ca pitic a zis cam ce vroiam.
simplu si la obiect cristi, imi bag pula in tine ca esti prost de pleava. dar iti urez numai bine ca esti om bun si simti si pentru altii.
02 Apr 2008 at 08:54
Tipa aia care a accidentat-o mintea cu tupeul porcului cand zicea ca mergea cu 60 – 70 …
1) pe kiseleff se merge cu suta, ca deh… asa-i romanu destept din fire, calca pedala ca sa aiba unde sa franeze
pe de alta parte,
2) cu un audi cum conducea aia, de la 60 – 70 franezi aproape instantaneu, sau iei omu putin pe capota, etc… nu ajungi sa-l spulberi sa-l omori.
… ca la romania …
02 Apr 2008 at 10:15
Bah cristi… vezi ca a scris un anomim (tot eu eram) ca nu vezi padurea de copacii.. traitiar mata despre razboiul mondial ce ar trebui sa facem sa tacem ca nu am fost acolo? dreptul la parere til respect dar nu si pararea in sine… eu iti propun ceva- inventeaza masina timpului si dute in plm si salveazo sa numai avem ce vb… daca tu ai fi fost gaboru ala cum ai fi reactionat? ai face ceva? sau tiar fi frica ca daca incerci sa ajuti poti in prostia ta sa agravezi situatia si sa moara din cauza ta… caz in care toti ar fi zis.. ce gabor prost mai bine o lasa… deci cois tu esti ala care vb in plus nu noi….
inco treba ca mam aprins la comentul anominului de la 23:22 … bah sbp in tine si in capu tau de observator de kkt care sta si “nu vrea sa striveasca corola de minuni a lumii” turma inseamana altceva (vezi DEX) atunci cand subiectul trece de filtrul personal si daca pozitia ta este asemanatoare cu a altora (repet sa treaca prin analiza proprie) atunci nu se numeste turma. si sincer as vrea sa fac parte din turma care linseaza un pedofil.. deci “”totul in viata e pozitionare”” e valabil si la figurat…
simplu fapt ca ma gindesc la fenomen si ca puteam fi oricare acolo…. nu ma face “”””Vorbesti – esti telespectator eftin.””” fmm .
bafta si scuze de spam
02 Apr 2008 at 11:05
foarte simplu.. la cati bani are..nu se va mai auzi nimic de ea..pt ca stim f bine cum merge ”treaba” in Romania 😉 ..parerea mea 😉
02 Apr 2008 at 18:08
intr-adevar…complicata situatia…nu se va sti niciodata daca ar fi fost mai bine sau nu daca ar fi incercat ceva gaborii….cred insa ca nici macar nu s-au uitat la ea…Altceva…acum 2 ani la mine in oras,pe la 10 seara un jegos beat manga,cu o masina cu lumini stinse si cu 160Km\h a dat peste o fata de 16 ani.Au gasit-o la vre-o 30 de metri de locul accidentului…Nu putea fi identificata,cineva insa a recunoscut-o intr-un fel si ganditi-va cum a fost cand au batut la usa parintilor cu o sanda in mana sa ii intrebe daca e a fetei lor..Prin urmare,viermele trebuia sa se ascunda ca il stia toata lumea,asa ca s-a ascuns la politie.Faza e ca individu asta avea niste ” tovarashi” asa ca dupa doua saptamani bea bere la terasa nestingherit.si acuma toata lumea stie ca a omorat-o pe fata aia cu toate astea nimeni nu face nimic,e” achitat”….Si daca muistu asta a scapat,care e un ratat,tanti asta femeie de afaceri o sa scape sigur..poate chiar vor spune avocatii ca fata s-a aruncat in fata masinii…si uite asa,se mai scrie o pagina din glorioasa istorie a poporului roman…
02 Apr 2008 at 23:52
Filozofia cu turma e simpla cois mai ales la Romania.
Sa zicem ca vede turma de pustani cu sloboz de la Mec ramas in gura ca trece un S classe pe strada. Romanu evlavios din fire si ca sa-si demonstreze clasa in fata tovarasilor lui neinspirati, o baga p’aia cu “coaie daca o sa castig la loto pe asta mi-o iau sa moara Grigore”. Ca d’aia s-a umplut tara de A6, C classe, 600 Sel la vremea lui si alea. Pe roman nu-l duce capu sa fie inventiv coaie, el nu vrea sa-i arate lu ala de langa el ca poate mai mult ci ca poate sa fie la fel de smecher si de valoros. Macar de si-ar pune jante mai smechere, sau blig bling-uri sloboz ce-i trece prin cap da’ romanu-i hotarat el vrea FIX LA FEL.
Asta-i turma, ca tot ziceai ca nu vorbeste nimeni despre ea.
Apreciez protestul individual in masura in care e individual da’ cand vin comentariile cu “ai mare dreptate” sau “fix asta am incercat si eu sa zic” sau “ai totala dreptate”. Coaie, cand omu nu face decat sa te aprobe si nu vine cu nimic nou, deja nu mai e exprimare de parere e doar aprobare.
Aia care dau din cap – turma.
Sunt si oameni cu capu pe umeri care si-au exprimat parerea pe aici si chiar au avut ceva de zis/adaugat. Tot respectu, aici se vede diferenta
03 Apr 2008 at 04:04
unu la mana, cristi ala e pe langa tare
doi, inca nu m-am hotarat daca politistu trebuia sa faca ceva ca sa ajute pe tipa aia sau nu. esential e ca trebuia s-o ia la pula pe panarama aia care conducea rabla. declarratie si sa scrie o constatare sau pula mea, ceva de genu, ca doar mortii ma-sii, a fost accidentat un om. la o adica iti bagi pula-n ea coloana oficiala, nu e mai importanta decat o viata.
cat despre proasta aia de la volan, futu-i-as tot neamu’, ar merita aruncata pe DN 1 cand e traficu mai liber si mai rapid, s-o ia unu la fel de important ca ea in fata si s-o bage in spital paralizata, sa se chinuie mai mult decat aia care a trecut strada.
03 Apr 2008 at 09:38
legat de pisda aia care a lovit-o pe regretata tanara, sa fie o chestie stiuta, eu nu am vrut sa indemn omu’ la blesteme si carne multa in ea. eu doar zic ca trebuie dreptate si lege aplicata. nu-mi place sa vad oamenii dorind moartea si raul exagerat pentru cineva. sa putrezeasca intre grati, da, dar nu mai mult. se ocupa Altu’ de treaba asta.
cat despre turma, indemn romanu’ cititor de cacat marca Nico sa se tina de caciula lui, sa fi fresh si original in ganduri in ziua de azi e o alitate strong. deci ma brother fi ADEVARAT NU TURMA.
erao o vorba in “copii de la 402” desenul ala pe fox chidz, “eu nu urmez tendintele, eu le stabilesc”
multam de comntarii va pupa tata.
03 Apr 2008 at 14:53
Da.. la final asta ramane… si dupa cum e legea firii Dumnezeu nu pedepseste cu bata ci cu timpu. Asta vine ca o completare la ce a zis balcescu (daca aveam quote liam asa pun ghilimele) “”se ocupa Altu’ de treaba asta.””
03 Apr 2008 at 18:38
Acu l-am citit cois si pe ala care m-a trimis la dex sa vad ce-i aia turma.
Degeaba dormi cu dexu sub perna cois ca daca ai lua definitia din dex si ai citi ce a scris Balcescu aici pentru noi, n-ai intelege nimic. Tu crezi ca eu nu vreau sa strivesc corola de minuni, ei bine.. o strivesc pe minunea de ma-ta cu fata de coliva ta, cadavru ambulant si apoplexat ce esti (ia vezi in dex repede ce inseamna apoplexat)
Dar asa-i cu oamenii care secreta sloboz.
Cat despre Cristi ala, nu trebuia sa-i sariti asa de tare-n pula ca n-are dreptate.
Raspunsul e mai simplu cois, nu mai ai voie sa iei oamenii raniti in masina s-au dus vremurile alea. Plus ca daca aia murea la tine in masina si vedeau astia ca i s-a rupt coloana-n paispe te bagau la racoare pe vreo 10-15 ani pentru omor din culpa.
Ia zi coaie Cristi? Merita sa fii erou ca sa impingi lutul la deal in puscarie? Nu cred…
09 Apr 2008 at 12:09
coys, cred ca ne stresam prea mult pe margina subiectului…pula-n pizda din doua motive:
1. Da, aveti dreptate, multa ignoranta in jurul nostru. Dar!!! Cu sistemul nostru de cacat, cu tara si oamenii de cacat, te trezesti ca incerci sa ajuti un om, ala moare si iti sar autoritatile, gaborii, rudele, bagatorii de seaman, in fine, o groaza de multime si te fute-n gura…si te trezesti coys ca faci in pula mea parnaie…Deci, treaba cu ajutatul pica!
2. Problema este cu tanti jmekera, daca a fost vinovata si daca va fi pedepsita. PARNAIE COAE!!! Desi, si aici, pulimea, eu, tu, altii sare din prima si o injura doar din simplul fapt ca clasica bogatana cu relatii.
Ceea ce este de inteles, avand in vedere cazurile astea zilnice. Dar coys, in cazul putin probabil, poate zdreantsa chiar nu e vinovata!
17 Apr 2008 at 09:50
Balcescule, ce zici coys…ai murit??? Mai baga in sloboz ceva pe site-ul asta sa traiasca familia ta…a
03 Jun 2008 at 17:45
frate, sunt student la medicina si am diploma de acordare a primului ajutor si tot nu m-as baga sa il iau pe unul de jos cu posibil fracturi vertebrale+leziuni interne si sa-l indes intr-o masina, oricat de incapatoare…pentru ca exista anumite principii cand ridici omul de pe jos…de ce dracu credeti ca ambulantele vin cu targa rigida si echipamente de imobilizare, de drag? NU e chiar asa usor sa il iei pe unul de jos si sa ajungi cu el la spital….deci nu va mai dati viteji ca voi l-ati fi luat de-o aripa si i-ati fi salvat viata ca nu e chiar asa….plus ca am un amic care a oprit la locul unui accident rutier si a acordat primul ajutor si acum e tarat prin tribunale ca “martor principal”..
02 Feb 2009 at 16:19
Salut ,
O cunosc personal pe A. Strauss , accidentul a fost nefericit.O fata a murit.
Oricat am incercat sa fiu partinitor .. nu e posibil.Daca as fi fost eu in locul ei , probabil vorbeam de la inchisoare acum.A gresit si trebuie sa-si asume fapta. Punct. Cu nesimtirea nu stiu ce sa zic , dupa ce omori un om … nu cred ca mai stii ce spui.
Lumea si preface ca nu a uitat.Antena mai face referiri.
Problema e ca nu s-a intamplat nimic.Absolut nimic.Si nu e vorba de spaga aici.Nu are atat de multi bani.E vorba de avocati. Oricum , e nasol.